Brand Encounters

Brand Encounters

Zonder verbinding geen aantrekkingskracht
Wanneer je jezelf goed kent en je eigen innerlijk volgt, wordt je aantrekkelijker voor de mensen die goed bij jou passen. Wanneer je goed in verbinding staat met jezelf, wordt de band die je hebt met anderen ook sterker. Dat geldt niet alleen voor jou als individu, maar ook voor organisaties, merken, collega’s en klanten met wie je samenwerkt. 

Het versterken van die verbinding tussen mensen, daar wordt iedereen beter van. Daar geloven wij in.

Maar wat is dat dan?

Wat verbindt jou met de anderen? Wat zijn unieke fundamentele overeenkomsten die zorgen voor een niet te onderschatten aantrekkingskracht? En hoe helpt deze kennis aan het bereiken van je doelen? Die van jou, je collega’s, je organisatie en je klanten? Wat doet dit met je identiteit en je merk?

Wij verbinden mensen met merken 
Door samen te ontdekken waar iedereen energie van krijgt en wat ons verbindt. Door te bouwen aan een nieuwe manier van zijn, communiceren, denken en doen. Door gezamenlijk communicatiestrategieën en -middelen te ontwerpen en te realiseren waar iedereen energie van krijgt. Door mediatechnologie in te zetten als hulpmiddel om mensen met elkaar te verbinden. Door elkaar te trainen, te helpen en te coachen. Zo ontstaat een nieuwe vanuit het hart gedragen identiteit. Zo wordt een merk herboren. En zo verbinden we mensen met merken. 

Wij werken grensoverschrijdend 
We werken nationaal en internationaal voor hele grote en hele kleine ondernemingen, ZZP-ers en Multinationals. We werken met mensen.

 

“De aantrekkingskracht van verbinding”

Brand Encounters is betrokken bij:

Studieroutes
ICT & Digital Publishing - Semester 7

Brand Encounters levert de context voor een innovatieve opdracht waarbij exploratie centraal staat.

Overige activiteiten

Brand Encounters is lid van de Werkveldadviescommissie ICT & Digital Publishing (Dhr. Ariën Kingma).

Brand Encounters is lid van de Werkveldadviescommissie ICT & Open Innovation (Dhr. Ariën Kingma).

Brand Encounters vervult de rol van extern deskundige bij afstudeerzittingen (Dhr. Ariën Kingma).

Review 2017 by Brand Encounters

Organisatie van samenwerking 8
Kwaliteit van onderwijs 8
Voldoende kennis bij studenten 8.5
Samenwerking afgelopen jaar 8
Gemiddeld 8.1
Alle beoordelingen